Thread View: pl.comp.bazy-danych
10 messages
10 total messages
Started by Roman Tyczka
Sun, 12 Nov 2017 13:34
PostgreSQL 10.1 i zmiana lokalizacji katalogu DATA
Author: Roman Tyczka
Date: Sun, 12 Nov 2017 13:34
Date: Sun, 12 Nov 2017 13:34
12 lines
476 bytes
476 bytes
W PG jestem zielony, zaczynam z nim zabawy. Zainstalowałem wersję 10.1 BigSQL dla Windows, podczas instalacji było możliwe ustalenie katalogu dla baz, ale zostawiłem domyślny czyli c:\PostreSQL\data Teraz jednak chciałbym bazy mieć na innej partycji, jak zmienić konfigurację serwera? Wygooglałem kilka możliwości, ale wyglądają one na dotyczące starszych wersji PG. Gdzie wersja 10.1 trzyma powiązanie z tym katalogiem na c:\? -- pozdrawiam Roman Tyczka
Re: PostgreSQL 10.1 i zmiana lokalizacji katalogu DATA
Date: Tue, 21 Nov 2017 23:12
Date: Tue, 21 Nov 2017 23:12
15 lines
576 bytes
576 bytes
On Sun, 12 Nov 2017 13:34:52 +0100, Roman Tyczka wrote: > W PG jestem zielony, zaczynam z nim zabawy. > Zainstalowałem wersję 10.1 BigSQL dla Windows, podczas instalacji było > możliwe ustalenie katalogu dla baz, ale zostawiłem domyślny czyli > c:\PostreSQL\data > Teraz jednak chciałbym bazy mieć na innej partycji, jak zmienić > konfigurację serwera? Wygooglałem kilka możliwości, ale wyglądają one na > dotyczące starszych wersji PG. > Gdzie wersja 10.1 trzyma powiązanie z tym katalogiem na c:\? Nikt nie używa Postgresa? -- pozdrawiam Roman Tyczka
Author: irq
Date: Wed, 22 Nov 2017 03:09
Date: Wed, 22 Nov 2017 03:09
6 lines
272 bytes
272 bytes
W dniu wtorek, 21 listopada 2017 23:12:32 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał: > > Nikt nie używa Postgresa? > raczej mało kto tu zagląda. Taka nieprzyjazna grupa. Co do używania Postgresa, mało kto używa go na Windows.
Author: =?UTF-8?B?QW5kcn
Date: Wed, 22 Nov 2017 13:32
Date: Wed, 22 Nov 2017 13:32
24 lines
918 bytes
918 bytes