Thread View: pl.comp.cad
2 messages
2 total messages
Started by "Yogi\(n\)"
Tue, 10 Jan 2012 21:15
Prosty rysunek w darmowym programie.
Author: "Yogi\(n\)"
Date: Tue, 10 Jan 2012 21:15
Date: Tue, 10 Jan 2012 21:15
17 lines
892 bytes
892 bytes
Podpowiedzcie prosz� - mam do wykonania dwa proste rysunki 2D - a konkretnie wzory dw�ch element�w, kt�re b�d� wyci�te z blachy. Geometrycznie nic trudnego, kilka prostok�t�w, cztery k�ka itp. Wykonawca za�yczy� sobie formatu AutoCADa. Podpowiedzcie prosz�, jaki (najlepiej darmowy albo sharwareowy program) pozwoli na takie proste rysowanie bez poznawania tre�ci czterech ksi��ek a potem zapisze to w formacie czytanym przez AutoCADa? Jestem zielony w tych zagadnieniach, ale naprawd� nie musi czyni� cud�w, wystarczy kilka podstawowych narz�dzi i intuicyjny interfejs. Rozwi�zania odp�atne odpadaj�, nie zamierzam te� piraci�. Ewentualnie - narusuj� na papierze i zeskanuj� - podpowiedzcie tylko jak potem tego jotpega czy bitmap� odpowiednio przekonwertowa�? Z g�ry dzi�kuj� za konstruktywn� pomoc. -- Yogi(n)
Re: Prosty rysunek w darmowym programie.
Author: mk
Date: Tue, 10 Jan 2012 21:48
Date: Tue, 10 Jan 2012 21:48
22 lines
820 bytes
820 bytes
W dniu 2012-01-10 21:15, Yogi(n) pisze: > Podpowiedzcie prosz� - mam do wykonania dwa proste rysunki 2D - a > konkretnie wzory dw�ch element�w, kt�re b�d� wyci�te z blachy. > Geometrycznie nic trudnego, kilka prostok�t�w, cztery k�ka itp. > Wykonawca za�yczy� sobie formatu AutoCADa. Podpowiedzcie prosz�, jaki > (najlepiej darmowy albo sharwareowy program) pozwoli na takie proste > rysowanie bez poznawania tre�ci czterech ksi��ek a potem zapisze to w > formacie czytanym przez AutoCADa? ... Witam http://www.dobreprogramy.pl/Programy-do-projektowania-CAD,Kategoria,Windows,60.html ostatnio na tej grupie by� polecany DRAFTSIGHT, ja swojego czasu b.proste rzeczy na szybko d�uba�em FREECAD-em. -- Pozdrawiam M K | | / / A E | |/ \ R | | \ \. MK1973
Thread Navigation