Thread View: pl.comp.cad
4 messages
4 total messages
Started by szaraczek1964@gm
Wed, 18 Feb 2015 18:02
Wymiarowanie w AutoCad
Author: szaraczek1964@gm
Date: Wed, 18 Feb 2015 18:02
Date: Wed, 18 Feb 2015 18:02
5 lines
294 bytes
294 bytes
Witam Jestem pocz±tkuj±cym u¿ytkownikiem AutoCad. Mam pytanie, czy kto¶ móg³by mi wyja¶niæ kiedy nale¿y wymiarowaæ w obszarze Modelu, a kiedy w obszarze Papieru, a mo¿e w obu obszarach, jakie¶ przyk³ady. Dziêkujê je¶li kto¶ po¶wiêci trochê uwagi
Re: Wymiarowanie w AutoCad
Author: Piotr
Date: Sat, 21 Feb 2015 19:15
Date: Sat, 21 Feb 2015 19:15
22 lines
638 bytes
638 bytes
Wymiaruje się tylko na rysunku. Zgodnie z ISO lub ASME, w zależności od dobranego standardu. Modelowanie, czy też ogólnie, tworzenie, jest tylko bazą. Pozdrawiam. W dniu 19.02.2015 o 03:02 <szaraczek1964@gmail.com> pisze: > Witam > Jestem początkującym użytkownikiem AutoCad. Mam pytanie, czy ktoś mógłby > mi wyjaśnić kiedy należy wymiarować w obszarze Modelu, a kiedy w > obszarze Papieru, a może w obu obszarach, jakieś przykłady. > Dziękuję jeśli ktoś poświęci trochę uwagi
Author: Lukasz Kozicki
Date: Sun, 15 Mar 2015 23:38
Date: Sun, 15 Mar 2015 23:38
47 lines
1999 bytes
1999 bytes