Thread View: pl.comp.os.unix
6 messages
6 total messages
Started by majklunio
Fri, 15 Aug 2008 13:06
[solaris] problem z X11
Author: majklunio
Date: Fri, 15 Aug 2008 13:06
Date: Fri, 15 Aug 2008 13:06
16 lines
743 bytes
743 bytes
Czesc, Potrzebuje wyswietlic za pomoca putty'ego i Xming grafike ze zdalnej stacji opartej na Solarisie 9. Przejrzalem juz sporo googla, ale jestem dosc zielony jesli chodzi o UNIX'a i nie bardzo wiem, co robie zle. Sytuacja wyglada tak, ze przez putty'ego loguje sie na pewien serwer, mam ustawione X11 forwarding. Tutaj moge wyswietlac grafike bez problemu, ale potem z tego serwera loguje sie za pomoca komendy ssh -X na ten wlasciwy serwer z solarisem. Tam z kolei xclock wyswietla blad: "Error: Can't open display:(i tu zawartosc zmiennej DISPLAY)". Czy ktos mi powie, jak powinienem ustawic DISPLAY zeby ta machina ruszyla? Dodam, ze tuz po zalogowaniu na SUNa DISPLAY jest puste. Dzieki z gory za odpowiedz. Pozdrawiam, majkl
Re: [solaris] problem z X11
Author: Jan Koniecka
Date: Fri, 15 Aug 2008 19:45
Date: Fri, 15 Aug 2008 19:45
27 lines
1095 bytes
1095 bytes